Rabu, 31 Julai 2013

Stock Terbaru Telekung lycra Sempena Hari Raya Aidilfitri!!!!!!!!!!!!!

Assalamualaikum....

Terima kasih atas sokongan dan kepercayaan yg diberikan kepada Cataleya Couture, InsyaAllah telekung lycra keluaran kami dijamin berkualiti tinggi dengan jahitan yg kemas dan selesa dipakai..

Kami masih menghasilkan telekung lycra untuk memenuhi permintaan pelanggan, banyak color yg dah habis kami re-stock. sekiranya berminat untuk dapatakan telekung lycra keluaran kami, sila hubungi number 0124461796, anda boleh msg, call ataupun whatsapp ataupun email ke mie_anum@yahoo.com.my..insyaAllah kami akan response secepat yg mungkin..

Perlu diingatkan untuk mggu terakhir puasa 2013, Pos Malaysia  memaklumkan untuk postage ke semenanjung perlu dilakukan sblm 4/7/13 untuk membolehkan sampai sebelum hari raya, manakala ke sabah sarawak, brunei dan singapura adalah sebelum 3/7/13..penghantaran ataupun tempahan selepas 3/4 hari bulan 7 masih diterima tetapi TIADA JAMINAN barang yg dihantar sampai sebelum hari raya..jadi jgn buang masa lg, hubungi kami untuk dapatkan telekung lycra keluaran kami...

Peringatan untuk semua dan diri saya, shopping2 jga, jgn lupa tingkatkan amalan di mggu terakhir bulan ramadhan..insyaAllah semoga kita semua mendapat rahmat dan keberkatan didunia dan akhirat..amin

Stock Terkini

RM135 termasuk postage ke semenanjung

Color Code: BLACK PEARL



 Color Code: LILAC PURPLE



 Color Code: DARK VIOLET



 Color Code: DEEP OCEAN TURQUOISE



 Color Code: GREEN APPLE



 Color Code: GREEN GRASS



 Color Code: LIGHT LAVENDER (DARKER)
LIGHT VIOLET (SOFT/PASTEL COLOR)


 Color Code: LIGHT PINK



 Color Code: MUDDY GREEN



 Color Code: CAPPOCINO



 Color Code: CREAMY CREAM



 Color Code: DARK BROWN (DARKER)
DARK CHOCOLATE (COLOR CHOCOLATE CADBURRY)


 Color Code: OCEAN TURQUOISE



 Color Code: PEARL WHITE



 Color Code: PINK BERRY (THIS BATCH SLIGHTLY PALE/LIGHT)




 Color Code: SILVER




 Color Code: VOGUE GREY



Color Code: WHITE GLAM

Kami sedia menerima tempahan secara borong, kami jamin dengan harga yg kami tawarkan berbaloi dengan kualiti yg kami berikan..

Terima Kasih..Salam Ramadhan.....



Tiada ulasan:

Catat Ulasan