Sabtu, 30 November 2013

Stock Telekung Lycra Bulan Dicember!!!!!

Assalamualaikum....

Alhamdulillah, syukur atas rezeki yg diberikan Allah SWT. Pihak kami Cataleya Couture mengucapkan ribuan terima kasih atas sokongan anda semua terhadap telekung lycra keluaran kami. Untuk pengetahuan anda semua, telekung lycra cataleya couture adalah BUATAN TEMPATAN dimana pemilihan material lycra, jahitan adalah adalah buatan tempatan. Kami menghasilkan telekung disini dan bukannya telekung dari Vietnam, China ataupun Indonesia. InsyaAllah 100% buatan tempatan..Kos penghasilan telekung lycra tempatan seperti yg kita tahu agak tinggi berbanding dengan telekung vietnam jadi xhairanlah harga yg kami tawarkan agak tinggi berbanding telekung import. Tapi insyaAllah dengan kualiti yg kami tawarkan pembelian anda semua insyaAllah berbaloi..

Kepada yg berminat untuk mendapatkan telekung lycra keluaran kami bolehla hubungi 0124461796, anda boleh call, whatsapp ataupun sms, kami juga boleh dihubungi melalui email: mie_anum@yahoo.com.my

Kami bersedia menerima tempahan secara borong, warna boleh campur2 dan harga borong bergantung dengan jumlah telekung dan tempat penghantaran. Untuk penghantaran ke sabah dan sarawak tambahan rm6 sepasang untuk kos penghantaran..untuk yg ambil sendiri area shah alam ataupun klang kos pnghantaran akan dikecualikan.


























P/S: Admin mendapati ramai yg menjual telekung lycra menggunakan gambar cataleya couture/d'shumie chantique elegance dengan harga yg murah..pesanan kepada mereka2 yg mengambil gambar TANPA KEBENARAN, nk jual murah2 kami xkisah tapi pakaila gambar sendiri...kalau kamu jual murah dengan kualiti yg rendah kami juga akan terima kesan sampingan...Tanyala ustaz/ulama/cerdik pandai agama tentang status rezeki yg kamu dapat dengan perbuatan tersebut.. semoga Allah merahmati kita semua..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan